festlig helg och festligt med fotbollsmatch.

denna helg har också varit kanon, ofta dom är det nu för tiden, me like.
i fredags var det overallssitning på kåren. jag jessie, staffan och senare vicky laddade från klockan två med öl i solen, helt underbart. sittningen var sen grymt skoj med ölhäfv och lite andra skojiga lekar och så vann ju självklart KAROLIN femkampen, vi var så bra. mellanfest hos ellen och kidde.. sjukt kul det med massa roligt folk, lite seriöst snack och mycket mycket flum. sen blev det puben och sen dans på kåren, helt enkelt en grymt kul kväll. skulle ju ta det lugnt men icke, det var det för roligt för, hehe.

vaknade på lördagen inte alls bakis och tur var väl sen för vid 4-5 bar det av till vicky på för förfest och sedan till anna jönsson på singstarfest. sjöng grymt mycke och grymt illa men bjuda på sig själv ska man. mycke saker hände och vissa var fullare än andra :) kåren var lika skoj och en trevlig liten sista dans fick jag ju också!

konstigt nog var jag inte nåt bakis på söndagen heller även fast jag var sådär duktigt jätte full på festen dagen innan, hehe. bakishäng nere vid slottet med mina kära.

nu sitter man i motala och har äntligen fått mysa med min vovve. hon blir ju som förbytt när man kommer hem och lika glad blir jag varje gång. världens bästa varelse.
imorrn blir det plugg, träffa fia och lite annat smått och gott. TRÄFFA KÄRA NICKLAS SKA JAG OCKSÅ GÖRA, DIN MUPP :)
ser framemot lördag och festen med jutte som jag inte träffat på hur länge som helst. kommer bli grymt, lite nytt folk med och det skadar ju inte när man är hemma.

men mest av allt ser jag framemot att jag ska få spela fotbollsmatch på fredag, kommer vara så kul. träning på torsdag också.. fan vad kul. vilket lyckorus jag fick när roger ringde igår. men jag är ju bara dum egentligen, jag vet. foten kommer gå paj, totalt. men inte fan kommer jag bry mej förns efter, göra mitt bästa iaf!

saknar dig!

saknar min vän så mycket, riktigt jobbigt detta.. men hur ska jag nånsin lita på henne igen, inget kommer bli detsamma. fan ta dig!

tack för att ni finns mina pumor!

                  vår underbara overallsittning.

nu ska jag gosa med wilmagumman, hon tigger om det så gulligt här.
ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, klockren bild på dig, vicky och ölen ju :-) Den me oss på scen tänker jag dock inte kommentera.. fy f_n.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback