minne för livet!

jag har många härliga fotbollsminnen att se tillbaka på med detta slår allt med hästlängder! vi ligger sist i serien och har förlorat de senaste matcherna med tvåsiffriga resultat.
vi hade höstsäsongens premiär i lördags. alla var så grymt sugna och vi trodde faktiskt på oss själva. vi mötte saltängen, serieledare och obesegrade denna säsong. vi går ut och gör en så jävla bra första halvlek och det är så grymt kul att spela, vi leder med 2-1 i halvtid och vi vet att vi kan. alla är på kanon humör och peppar varandra mer än nånsin. andra halvlek har vi inte mycket i chanser men vi står emot och lyckas få in ett mål efter en kvart. saltängen pressar mer och mer och jag är helt slut, alla är helt slut men vi vinner på viljan. dom får in 3-2 med fem minuter kvar och dom pressar ännu mer. jag är så jäkla nervös men vi vinner tillslut. vilka glädjescener från alla.. alla hoppar på varandra och sjunger och skriker. saltängen är tjurigare än nånsin.. allt gick så jävla bra och jag fattar inte hur jag lyckades ta vissa bollar men det gick. drog på mej mitt första gula kort också, hehe. blev matchens lirare och verkligen alla var framme och gratta, till och med saltängen. så länge sen jag sett så många så glada och det höll i sig ända fram till nattens väldigt sena timmar. på festen var det mest bara prat om matchen och vi sjöng och tjoade. vilken känslor denna dag innehöll.. var ju inte sämre att man fick avsluta kvällen med bad i 40 gradigt vatten utomhus..

jag blev rikigt generad när jag läste tidningen igår också.. shit. tack roger!
denna dag är helt oförglömlig. tack alla tjejer.. nu kör vi på fredag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback