take me out of this shit..

jag ligger här bakis på min madrass hos mamma och pappa och har lite små ångest, ovanligt för att vara mej men vet ju varför. kanon skoj ute igår. knöt en ny bekantskap, det gillar jag! liseberg i måndags var ju väldigt skoj, mycket fnitter och flum. fast i karusellen under ett skyfall och fast i kålorado pga tekniskt fel. skoj att nåt oväntat händer, hehe! så gött att åka iväg på en sista grej med mina tjejer. igår blev det utfykt igen, till söderköping och klämma i sig världens största glass sen till nkpg och hänga lite :)

i helgen blir det karlstad, ska bli helt underbart! i need that.. match imorrn också, nervöst igen känner jag.


jag hatar att älska dig.


gud vilket onödigt inlägg.. ciao!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kul att du ringer

2007-08-16 @ 11:34:19
Postat av: in case

skyfall är ju härligt att sitta fast i. Hoppas du kommer hem snart. vi väntar på andra sidan tills dess

2007-08-18 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback