födelsedagsfest..

helgen kan vara en av de mest lyckliga.
började med att robin och oskar kom från motala och vi skulle ta några öl vilket blev fler och vi gick och la oss kl fem efter lite efterfest hos oss. på lördagen anlände 6 st till hemifrån och min underbara sofia från stockholm och kalaset kunde inte bli bättre. hur mycket vänner som helst och jag var helt extas. hade ett problem under hela kvällen, det var att jag ville prata med alla samtidigt men hann inte riktigt med det. for nog omkring som en tok. mer och mer folk kom och längre in i dimman kom vi nog alla. haha.. grym kväll med grymma vänner i mitt sällskap. tack alla för alla presenter, granar som spritleksaker som mer seriösa grejer. hade ont i munnen eftersom jag inte kunde sluta le! nya vänner och lycka över att alla mådde bra.. så bra!

nu är det sittning på onsdag, sen är det dags på fredag och sen blire fest på lördag. skooj, sen är det karlstad på tisdag! hmm? och lite födelsedagsfirande på måndag antar jag. jobb imorrn, första gången som avlönad lärare, hehe, cooolt.. eller inte!

planer inför en studentfest i vår i kalmar sätts också. fy fan vad kul och jag blev så glad. haha, kan inte bli annat än bra! två av dom bästa valde jag ju med ;)

ahh, i´m happiiii. förutom att min andra hälft lämnar landet i 4 veckor.
är så tacksam för allt. det är dagar som i lördags och all den uppskattning man fick då som en får en att vilja gå upp på morgonen.
längtar till julen hemma i motala och fotbollsspelandet men framförallt nyårsfirandet!

aja, ska nog vila ut nu.. mycket att styra med i veckan, som vanligt.

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: vicky

gumman! hade sjukt jävla skoj i lördags! en mer lyckad fest får man leta efter! tack tack och tack för att just DU finns! puss

Postat av: Jessica

andra hälft? jag vill ju va "din första" ;-)
jag får väl helt enkelt köpa en present om dagen till dig så jag inte saknar dig för mkt, blir värre när väskan ska packas och mina kläder inte får plats bara..
Kommer sno pappas mobil och ringa dig och du måste messa och berätta alla snuskiga detaljer!
Ses imorrn! Love U litegrann =)
pöss

2007-12-11 @ 19:37:05
Postat av: Anonym

åh festen var helt underbar!! så himla himla skojigt hade jag det, är så glad att jag inte bangade ur på grund av jobbet!! =) tack så jättemycket för en lyckad kväll!! puss

2007-12-11 @ 21:32:17
URL: http://paerlan.blogg.se
Postat av: OttO

löv jo pinglan!
tack för en najs stund i hissen =)

2007-12-14 @ 12:43:44
URL: http://oliveira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback