korridorsfest..

igår var det fest i korridoren med en "general :)" som var sjuk. men trevligt var det, mycket folk och många skratt och mycket fylla! drack inte så mycket, palla inte det men hade kul ändå. trodde aldrig jag skulle ta mej till kåren men det gjorde jag! och trevligt var det.. tack till dig! efterfesten var trevlig den med, vissa var fullare än andra, hehe!

såhär dan efter är man inte bakfull utan bara hostig och jävlig, mår konstig av medicinen också. men snart går det över! varit en slapp dag med handboll, pizza och film.

när ska jag till motala då? hmm? vi får se.. tisdag eller torsdag? eller nåt kanske..
skola till tolv sen fika kl 3 imorrn med jennie, anna och tessan.. så nice, länge sen jag såg dom! kvällen då? fika kanske?.. om nåt är öppet, ingen aning!
det är så skönt, jag är trött, jag kommer kunna sova... morfinet har sin verkan, så nu ska jag somna så gött!


du är med mej hela tiden.. det är svårt! bara om du kunde inse... om jag bara kunde....


gonatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback