mysdagar!

i onsdag var det den hederliga alla hjärtans dag och den fira jag med mina pumor hos pärlan men hur mycke gott som helst.. bästa sättet jag kunde spendera den kvällen. mycke planering och flummande. lovely! och ännu härligare var det att gå hem från pärlan för vi missa bussen och hon bor ju typ en mil härifrån känns det som, hehe! annars så är hennes katter det sötaste som finns, utom när en ena har tänkt elda upp sig själv, hehe!

igår skulle jag pluggat men orka aldrig.. så tvätta och hängde på stan med anna, lotta och fia istället. trevligt värre. sen bar det av till söderport och lite öl, hade riktigt trevligt!
sen satt det några brudar på puben som tjata på mej så dit drog jag sen och öla lite till..
och sen eftersom vickan är vickan så gör hon självklart "en vickan" och tror hon tappat bort nycklarna, men det löste sig ändå tillslut, hehe! sorry tjejer. haha!
det bar sen av hem till jessie med pärlan för att titta på hipp hipp som typ är världens roligaste.. somna gött sen i jessie bäddsoffa med pärlans fötter i ansiktet och nån tomte som jag tydligen tjatat om.. hehe! det va kul... flum till tusen och nu sitter vi och slöar hos henne.

helgen kommer annars bli den bästa nånsin för jag ska till min sofia, jag ska träffa min kära syster och spela innefotboll och det är det bästa som finns och att min fot är paj skiter jag faktiskt i nu, väntar ju på ortoped tid så det lär väl ta år ändå innan jag blir av med smärtan!...

nej, nu ska jag nog läsa lite om stockholms blodbad så jag får nåt vettigt gjort..

tack care.

Kommentarer
Postat av: vickan

haha du är ALLTID rolig!! din lilla rumpnisse:D

2007-02-21 @ 21:55:48
Postat av: Jessica

keep up the good spirit pluttan!
Vet du vad? Nästa vecka ska vi göra (min) favorit i repris så du får tänka på nåt annat än pluggandet! Kul va! Men jag säger inte vad än.. :-)
Puss på re!

2007-02-22 @ 12:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback