njuter av livet!

idag har jag varit duktig och handlat, städat (väldigt lite) och snart ska jag baka kladdkaka till lindstrand när han kommer.. den blivande gotlännningen kommer ju hit och hälsar på, hur kul som helst.

imorrn ska jag vara på bibblan och göra mackor till karma kl 6, för att se vara loungevärd hela dagen.. på kvällen är det bankett, klänning som ska sluta under knäna, ingen urringning och jag får inte visa axlarna, sjukt mycke regler.. lite fjantig, vad då visa axlarna, men ska man på bankett så ska man. ska bli himlans kul iaf! sen fortsätter kvällen med fest! hård dag imorrn, från tidig morgon till sen kväll.

annars är det massa som händer! helgen ska bli hur trevlig som helst. sjukt hur bra dom två senaste helgerna varit.. kan bara njuta!
jag vill rida på fredag, skulle vara grymt skoj att se hur det skulle gå för mackan upp på hästryggen. haha! ska bli niice!

jag vill bada snart igen.. var ju så roligt sist!

annars blire fest i helgen, ovanligt va! hehe..


puss och hej

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vi vet redan att du kommer få det så galet kul ikväll, med eller utan urringning! Pussi

Postat av: Jessica

börjar bli lite nervös för imorrn.. :-S Men det kommer säkert bli tiptopkul!

När ska vi klämma in badet då? Hade gärna gått dit varje dag :-)

Krams

2007-03-02 @ 00:24:04
Postat av: Jessica

nu börjar jag nästan bli nervös.. :-S

När ska vi klämma in badet då? Jag kan gå dit varje dag om det bara är så :-) Gillar ju liksom det litegrann =)

2007-03-02 @ 10:22:02
Postat av: Jessica

okej.. fattat inte hur men nåt jag skrev i natt publicerades nu.. skum bloggserver.. men jag säger som jag sa till fia förut: Nu har du massa inlägg! :-)

2007-03-02 @ 10:25:04
Postat av: hemlig person

ja, när skall vi klämma in badet? ;)

2007-03-03 @ 00:36:56
Postat av: vickan

tack för igår darling! helt galet bra! ikväll fortsätter vi:D pussis

2007-03-03 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback