nostalgiafton..

dagen har mest innehållit världens sämsta föreläsning, mycke skit snack och lite plugg på bibblan och sen väldigt mycke nostalgi hemma.. kollat på alla gamla kort från allt roligt man varit med om, som alla studentpatraj, vm i tyskland, sälen, HökaHouseParty 5, kräftfisket i somras, växjö med motalabrudarna, studenten, balen, lagfesterna, alla festkvällar hemma i motala och härnere... och ett stort leende har jag haft på läpparna hela tiden! lovely..

imorrn blir det en till pissigt dålig föreläsning sen bibblan me vickan.. sen blire äventyrsbad med lotta, fia, anna, jessie, mackan , tobbe och kanske linda och zander.. kommer bli grymt kul. jag måste göra något och inte bara ligga hemma och glo på film ihop.. det ser vi framemot.. nåt annorlunda, inte varit där än så.. sen ska vi hem och kolla på anja.. lovely.

sen blire ju stockholm i helgen, lovely.. kommer bli världens bästa helg med min sofia! och så ska vi ju till sälen med, och så har vi kvastkamp, absolut gotland och lite sånt att se framemot med..
njuter nog ganska rejält av livet just nu.. så härligt!
på torsdag blir det söderport och lite musik, ska bli trevligt! onsdag ska vi singlar dissa alla hjärtans dag hos pärlan och njuta av goda vänner sällskap.. hehe! världens bästa initiativ pärlan..

annars så ha jag hört att lilla jag är överrolig, vilket är kul.. och att jag ska bli studerad.. kommer nog bli en spännande studie.. du är allt för goer du! hehe..

fattar inte vart min energi kommer ifrån, har ju hållt igång hela dagen och jag är verkligen helt flummig fortfarande.. haha, sjukt.

ska väl lägga mej och kolla på house eller nåt så jag blir trött..
tacke care...
ciao!


nostalgin...


Kommentarer
Postat av: Jessica

du e för go ibland =)
onsdag kommer bli klockren och din helg är du värd! badet imorrn är oxå ett tokbra initiativ, kom på att jag ska fika me Anneli bara.. men det fixar jag! Kan ta det innan eller efter hoppas jag =)

Sov gott och dröm om...

2007-02-12 @ 23:07:26
Postat av: Nicklas

HA! Fan vilken snygging det är på ett av korten =D

BUT OHHH...THE SUUUUMMMMMEEERRR NNNNNIIIIGGGHHHIIIIGGHHHTTTTSSSS =D

2007-02-13 @ 00:57:39
Postat av: Sofia

Snart är det heeeeelg! You and me like old times :) Sälen, Kvastkampen. I'm gone but not. Men gumms, ALLA hjärtans dag. Man ska vara med dom som betyder mycket för en. Så det gör inget att vi är singlar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback