prästens dotter, jag? :)

plugg och plugg.. jag vill kunna allt nu, det är ju så intressant men så mycket annat som är roligare än att sitta i böckerna. annars har vi myst på lunchmöte idag, gick kanon..

annars borde jag plugga men fastna här, ovanligt!

min korridor är speciell tror jag men jag gillar er så mycke ändå.. porr räcker det nog med att jag säger, hehe.. trivas bättre kan jag nog inte.. eller jo, om pärlan byter plats men en viss så..

jag har börjat få den värsta ångesten för flygresan, ngn som förvärra den igår med, hehe! jag är såå fjantig.. men va fan ska jag göra åt saken. usch, jag vill inte. vill inte ens tänka på hur jag kommer må på lördag!

bara för du är typ expekt på historia, det är jag som borde va det ju.. ja, jag är avundsjuk. annars längtar jag efter dig. och 3-2 står det, punkt slut. ska nog knappa in kväll tror jag! ben hälsar tillbaka och har en liten fråga.. stäng puben nu då... puss på dig!

vännen min, var stark och du vet att vi står bakom dig vad som än händer och sker och stöttar dej vad du än går för vägar i livet. du är värd det bästa och all världens respekt från människor runt omkring dig.

annars så har jag börjat drömma om denna jobbiga känsla.. bli tokig, jag är fjantig men vad ska jag göra åt saken, just det, finns inget! suck... men varför ska det komma när jag bara tar en lite powernap mitt på dan.. tror det händer saken inom mej..
och om nätterna har jag den andra pissiga drömmen som inte verkar försvinna nånsin.. haft den mardrömen för länge nu känns det som, eller kanske inte.. borde kanske göra nåt åt saken, men det lär jag nog inte göra om jag känner mej själv rätt. vill kunna sova en helnatt...

nu ska jag vänta och vänta, kanske titta på en film sålänge eller göra något jag borde, plugga! lyssna och värma upp inför helgen ska jag också.. damien, my love!

tacke care..
ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

men tjorvas.. du får sluta drömma elakingar nu..
du fårbörja köra terapi, sträck ut armarna, andas djpt oc så säger du efter mig: jag kan flyga, jag är inte rädd. hehe,världens bästa filmer!
pussi

Postat av: vickan

tack gumman, alltid lika skönt att få prata med dig... är glad jag har dig! pussis

2007-03-21 @ 21:38:35
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback