valborg och annan skit enbart!

har nog upplevt den mysigaste och roligaste valborgsmässoafton på länge. blev häng med vin, mat, ost och kex uppe hos johanna med elin och pärlan för att sen fyllas på med lite annat skojsigt folk. hur mysigt som helst. vi skulle ju faktiskt bara dricka lite vin, eller hur brudar :) sen bar det av till kåren och det va grymt skoj med bodyshots och dans. underbart! fick ju även veta vad jag gjort när jag slog i huvudet.. abbes kära vän hade kapat mej, tokiga stockholmare. haha!

annars har dagarna mest bestått av skola, häng, många köppar kaffe på skafferiet, fotbollshäng med tokiga unitedfans hos dado och lite myspys.

annars går allt i bergodalbanna... pärlan räddar mej många ggr. alla andra söta också, ni vet! man märker också att det finns så många människor som står bakom än även hur bra kompisar man är, det är så otroligt skönt att veta.

imorrn ska stygnen bort och jag ska klippa mej, tjoo! sen är det caps på kvällen som vi står för, ska bli skoj. lördagen är det avtackning och då blir det volleybollturnering för att sen ha finmiddag i lokalen och dricka lite vin. pärlan och jag ska även laga maten till oss, ska bli kul och spännande, haha.

underbara mornar får man tacka för..

annars är jag bara fruktansvärt arg på mej själv och trodde inte detta om mej, vad är det för fel på mej. jag är svag!
ta hand om varandra därute, man kan sänka en annan människa så lätt.

mr m, du är en grymt bra kille.. skönt att veta och prata. ta hand om dig nu.
puss och ciao.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Jag finns alltid där och räddar dig när du behöver det, du vet det.. Tack för helgen! Love!

Postat av: Tobbe

Inte svag något helt annat tjejen, du är ju föralltid min stålvickis;)

2007-05-03 @ 23:25:09
Postat av: fia

gumman...det känns jobbigt att vara typ halva landet ifrån dig och inte kunna vara där när du behöver. you're in my heart...

2007-05-04 @ 08:32:20
URL: http://bredenberg.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag svarar alltid när du ringer och lyssnar alltid när du vill prata! Men just nu är jag jätteorolig för dig! Vi löser det här snart hoppas jag, innan det går för långt... Love you babbi

2007-05-06 @ 13:14:26
URL: http://jesssie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback