my life i guess..

mycket på gång, mötena avlöser varandra och praktiken springer iväg, iofs skönt även fast jag kommer sakna allt och alla men 3 veckor kvar. inte alltid man får väldigt bra betyg av sin handledare från högskolan när man håller lektion.. sjuukt bakis. jävla sahara, men grymt var det allt. sjukt lyckad kväll, även vissa komiska inslag av andra anledningar, illa.. helgen var också lyckad, jobb i fredags, alltid trevligt. galen fest i lördags, vi infira vårt mission otto. haha, tack för den kvällen. även denna helg slutade med glas i hand som förra lördagen i växjö. (gött att man befinner sig på en skola så skolsyster kan ta ut det när jag inte klarar av det) jag vet, jag är det klumpigaste som finns, riktigt illa, men får väl bjuda på det. växjö var lika underbart som vanligt, jag gillar den stan, eller rättare sagt människorna. har ju sänt radio med potto också, det var ju spännande, en erfarenhet rikare iaf, allt nåt. och  tusen andra saker händer.. snart är det den åttonde, då är det födelsedagsfirande med massa roligt folk på besök. helgen efter ska vi ha sittning med meskalin, där jag också ska bli en erfarenhet rikare. roligt roligt.  ska jobba lite, alltid trevligt det med, vissa tider lär ju bli mer intressanta än andra! och som vanligt blir jag galen på mej själv, mina tankar och mina drömmar, ska det vara så och vad fan ska man göra?
nu är det möte.. igen, coolt! detta var väl inte allt för intressant men va fan, gött o skriva..


i just don´t get it..
i´m going crazy..
this is not right..

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hahahaha, jag håller helt med om åtminstone en sak... Du är det klumpigaste som finns!!!
Love U!

2007-11-21 @ 10:49:28
Postat av: Hannah

möten, möten och åter möten... känner igen det där! Det blir inte bättre sen ;) kram hannah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback