frustration och känslor.. typ!

egentligen borde inte jag blogga när jag är sånhär.. men mycket man inte borde här i världen.
har så mycket att säga som egentligen inte borde sägas, eller? jag vet inte... jag har inte en aning. kommer ångra mej vilket jag än gör. jag orkar inte känna allt jag känner.




borde nog vara tyst nu! så kanske ska vara det..
kan man skrika ut sin frustration nånstans?
imorrn ska iaf det stora steget tas som jag inte vågade ta förra veckan men nu finns det ingen återvändo.. antar att det är bra?

har iaf en ljusglimt i tillvaron just nu och det gillar man ju alltid!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Skönt att du har någon ljusglimt i alla fall. Ville bara tacka för att du fixade in mig på kåren!:) Kram på dig!

2007-10-22 @ 23:15:34
Postat av: Jessica

ingen återvändo fanns det och jag är så glad att du klev så långt som du gjorde!

om du behöver skrika gör du så här: (skola på G!)
håll andan, plocka upp telefonen, ring mig, vänta på svar, släpp andan och SKRIIIIIIIIIIIK!!! :-)

Kläm på stjärten (som vissa spanar in ibland) hehe

2007-10-23 @ 22:56:19
Postat av: Jessica

haha snacka ironi, kanske ska prova på den där skolan snart ;-)

2007-10-26 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback