sjuukt irriterad..

jag har haft ett raseriutbrott idag sen jag slutade jobba vid fem. seriöst.. jag pallar inte. varför går välden under bara för att jag finns?
 ja, jag har pussat en av mina kompisar på munnen, fiine.. vad fan gör det? seriöst, spelar roll, jag får väl göra vad jag vill och vissa har inget att säga om nåt!!!!
är inte det folk gör vääldigt ofta med sina vänner, pussar på varandra på ett skämtaaktig sätt? för det var inte så att det syns att vi driver med varandra om man kolla på andra kortet? 
jag bedrar inte, jag leker inte, jag smyger inte på folk, jag manipulerar inte, jag ljuger inte eller är falsk mot mina vänner.. fattar inte hur i helvete det ens blir en grej att jag har pussat en av dom människor som ligger mej varmast om hjärtat när människor överallt sviker och bedrar varandra?.. just nu är jag allt för arg för detta..  mina vänner har fått höra allt för mycke irritation från mej idag. jag vill till min skola, där får jag vara utan all skit jag ska ta utan att jag ens ska ha den... min mage pallar inte detta, det göör ont när jag andas.. aaaahhh!
kan nån trolla mej till karlstad? snälla?
faaan, borde inte skriva för det är säkert nån som blir arg för det.
kan inte jag bara få vara jag och ingen annan. jag försöker göra allt rätt och berätta för alla människor som behöver veta vart jag stå och vara ärlig, men det funkar tydligen inte heller.. får väl skärma av mej helt...
faaan, detta är inte klokt.

we say goodbye.. but never let go..
vad i helvete ska jag ta mej till?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om jag kunde trolla skulle jag...

2007-10-08 @ 22:23:25
Postat av: Anonym

säger som hannah, kunde jag trolla och göra något åt det här helvetet som aldrig tar slut, då skulle jag självklart göra det. visste jag att det fanns något att göra överhuvudtaget - ja, då skulle jag göra det också. men både du och jag vet att det här har gått för långt, och det finns ingen annan än personen (ja, nu säger jag personen, för den enda jag kan tänka på är en speciell person), som sagt, det finns ingen annan än den personen som kan ändra på situationen. det som är gjort är gjort, och det går inte att förlåta, det enda som personen kan göra nu är bara att lägga av helt och hållet. för gumman, du ska inte ändra på dig, det är inte du. försök ta dig tid att åka till karlstad, det är du absolut värd!! nu åker jag om några timmar, och vi kommer inte kunna prata med varandra. men du ska veta att jag inte slutar tänka på dig och vad du hela tiden utsätts för - det är trakasserier, det är stört beteende, det är sånt man annars bara hör talas om. men du är inte värd det, tro aldrig det! usch, jag blir så fruktansvärt arg på det som händer. att jag nu kommer bli mer eller mindre hatad för min öppenhet, det struntar jag fullkomligt i. den mest viktiga personen som ska må bra, det är du, och det kan inte åsikter ändra på! ta hand om dig nu och kom ihåg att du är bäst! nu blev det ett långt inlägg här, men jag blir bara så arg...
love you baby, puss!!

Postat av: Frida

Jag håller med Pärlan! Det är Du som är viktig! Jag är inte så insatt i det hela, men med det jag vet, så har Pärlan rätt. Och tyvärr är det bara den personen som kan stoppa det. Hör bara av dig om du behöver prata eller bara umgås med ngn ngn gång! kram

2007-10-09 @ 08:36:22
URL: http://studenten25kvm.blogg.se
Postat av: Josephine

Jag håller också med föregående talare. Allt det här verkar helt sjukt. Stå på dig nu gumman! Du förtjänar bättre än så här, glöm inte det! Kram på dig!

2007-10-10 @ 14:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback