allt och ingenting!

mycket händer just nu!

klara mitt seminarium idag som jag haft sån ångest för, så när är det denna svåra pisstenta kvar!

annars så blev det allt för mycket fylla i lördags.. men kul hade jag och det är väl huvudsaken, kul när man delar ut priser och inte kommer ihåg vad man sagt, haha, den bjuder jag på. mina nollor var iaf nöjda med lite sprit, hehe! sittningen blev ju lyckad och alla hade kul så jag är nöjd efter allt bestyr med den. jag är iaf nöjd över min efterrätt jag fick.. typ 2 kg glass i ett gigantisk "glas" medans dom andra fick i ett litet. tack för det sprattet kockar! en sak är säker, man gör dumma saker på fyllan som man aldrig skulle göra nykter.

annars så gillar jag att jessie occh jag knappt lämnar varandras sidor. och ja, nu har jag insett och förstått vad det handlar om så tack jessie! you´re the one :)

igår sa nån något chockerande till mej som jag inte riktigt vet hur jag ska takla, chockad och oväntat att jag skulle få höra dom tre orden iaf!
idag fick jag ett "brev" som.. ja, jag vet inte hur jag ska förhålla mej till det. har jag nånsin vetat det?
och idag fick jag ett "brev" till som jag, ja, jag vet inte!
jag vet bara hur jag känner och det vet ni också! en sak som är sann är att det nog är första och ända gången det kommer hända samtidigt igen, sjukt egentligen.

suck!
men idag har jag iaf köpt en passade tröja i min bitterhet, undra om jag ens kommer använda den. jackan är jag iaf nöjd med och min nya älsklingsskor som var allt för dyra för mig egentligen.

jag är så grymt sugen på att spela boll,måste verkligen börja med det här nere.. sjukt sugen, längesen det var såhär och vilken härlig känsla det är. på lördag blir det en tripp på 60 mil igen för att spela lite fotboll med laget. nästa helg är det avgörande.. sjukt spännande detta. har även sprungit lite, måste ju leva upp till det tidningen skriver om mej, haha, pinsamt ju!
sen tar jessie, tobbe och jag bilen tillbaka till kalmar för att hälsa på elin och hennes nya lgh och drinkarna som vi ska blanda. tävling är utlovad, tjejerna i drinklaget och killarna i shotslaget, kan bli galet och kommer bli galet.

annars ser jag nog mest framemot nästa helg, det kommer bli underbart!.. får ju fin besök och det är ju inte allt för ofta! och nu har jag pratat med karlstad och alltid samma underbart sköna leende har jag när vi lagt på!

ointressant inlägg, förmodligen men så tråkigt har jag!

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback