i motala..

väldigt oväntat att jag skulle åka till motala under nollningen.. men men, hade nog inte så mycket val.. tyvärr. men det krävs mycket för att jag ska missa dessa dagar och då har det gått för långt, kan man nog minst sagt säga. men men, väl här så vet jag inte hur mycket bättre det är.. enbart när jag är i ditt sällskap så mår jag som jag brukar, då är jag omtyckt och trygg. så hela gårdagskvällen var något jag behövde. right now your the light in my life! men det där gör ju inte livet lättare heller.. en press där också. orka!

idag har det mest blivit match mot ljungsbro, med feber och hosta.. kanske inte världens bästa förutsätttningar men vinst blev det och ännu mer utmattad blev jag! en lugn kväll ser jag framemot väldigt...

annars har det varit allt för turbulenta veckor.. jag har insett vad det är för människor som finns omkring mej, både åt det negativa och positiva sättet. har insett saker om mej själv också..

och är jag verkligen inte bara en bricka i ditt spel? jag förstår inget. och paniken sprider sig..

"hur kan man tappa lusten att andas"..
mm, just det!


jaja nu ska jag nog kanske rycka upp mej. snart ska man ju få träffa söta lilla pg!
ciao.


Kommentarer
Postat av: Vickan

gumman! det tål att upprepas att jag alltid finns här för dig oavsett vad det är! ladda om nu i helgen så ses vi när du är tillbaka igen!

2007-09-08 @ 17:21:43
Postat av: pärlan

du vet att jag finns här, oavsett om du har insett något bra eller dåligt om mig under de här veckorna..

Postat av: Jessica

imorrn blir det åka av!
LOVE YA!

2007-09-10 @ 00:13:17
URL: http://jesssie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback