orkaaaaaaaaa!

"leave me out with the waste
this is not what I do
it's the wrong kind of place
to be thinking of you

it's the wrong time
for somebody new
it's a small crime
and I've got no excuse


is that alright with you?
give my gun away when it's loaded
is that alright with you?
if you don't shoot it how am I supposed to hold it
is that alright with you?
give my gun away when it's loaded
is that alright with you?
with you."


för mycket i huvudet nu..
tenta imorrn och sen hem till motala för att spela match och gå på lagfest. det är nog behövligt.. allt denna helg behövs nog!
snälla, hjälp mej nån!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hoppas tentan gick bra idag! Och ha en otroligt mysig helg nu, det är du verkligen värd!:) Puss

2007-09-28 @ 14:04:35
Postat av: Jessica

jag klarade mig inte.. fy fan av jag saknade dig ibland din lilla motalamupp :-)
hjälper dig 24/7!!!

2007-09-30 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback