tjooo eller nåt..

igår var nog den mest hektiska dagen nånsin.. shit alltså! men löste sig gjorde det tillslut.. tack för hjälpen. jag var duktig och gjorde en rest när jag kom hem igår vid 21 också.. jag har blivit seriös.. haha, eller inte! sjukt mycke i skolan och sjukt tråkigt! men men, bara bita ihop.
har fått världens bästa VFU-handledare, det kommer nog bli 10 bra veckor, lov v. 44 med, så jag är nöjd :)

igår blev vi även tillfrågade om att bli huvudvärdar till karma och det kan man ju inte säga nej till så jessie är lunchhuvudvärd och jag launchhuvudvärd, haha, kan inte ens stava ordet. kan bli spännande men ska bli riktigt skoj!

kanske ska ta tag i mitt plugg nu. för kl 17 ska jag ut och segla.. wiii, första gången, kan bli väldigt spännande, sen kan det nog slinka ner en öl ikväll.. det märks! sen är det sittningsfix imorrn och plugg.

annars saknar jag den roliga delen av nollningen och längtar sjukt till lördag när balklänningen ska fram!

and i´m back in buisness.. wiii!
haha

ciao... och hej!

Kommentarer
Postat av: hannah

JAg har också letat fram min klänning! kram

2007-09-12 @ 23:15:37
Postat av: Sofi

Vad skönt att höra att du mår bättre!! För jag hoppas det inte bara är spel för gallerierna...?
Love ya!

2007-09-13 @ 04:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback