familjen!

i mitt huvud ekar ordet familjen. jag har hittat ett gäng människor där jag kan slappna av och vara mig själv och jag vet att dom uppskattar mej. efter bara några dagar ihop på en festival, det är inte vanligt. det sa bara klick! jag har nog aldrig skratta så mycket som jag gjort i helgen som tillbringades i gbg hos dom. tårarna bara sprutade vissa ggr. ölen i solnedgången var inte tråkigare, 3 dagar i rad också. båt och massa klippor på öppet hav och sol var fan inte tråkigare det heller. alla internskämt och stunder med prat om allt och inget. vänskap! minnesluckor ;) och mys! jag vill ha mer, av allt. jag kan inte släppa denna helg och allt som hände.. jag har hittat nya riktigt fina vänner! jimmie, crister och andreas. pärlan, love you!
nu planeras det för mer.. för att - "hatten är din. det tycker vi är roligt".. hahahaha!


nu är man tillbaka i kalmar men skulle bli glad om nån ville ge me gbg igen, helst typ nu, eller iaf väldigt snart! vill inte tillbaka till den tråkiga vardagen.


so let the moon shine softly on the boy I long to see
and maybe when he dreams, he'll dream of me..

Kommentarer
Postat av: Andy

Du är en grymt go människa du "viktoria" som mamma skulle sagt :) glöm alldrig det

2008-08-19 @ 21:38:23
Postat av: Linda

love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback