framtiden?

det finns många tankar i mitt huvud om min framtid just nu. det är faktiskt inte helt klokt! iväg ska jag, helst på ett sätt om allt går vägen, det vet man inte. jag lär väl hinna ångra mej 10 000 ggr också, annars finns det tusen andra saker jag vill göra också. nu tar vi en bit i taget så löser det sig alltid.

kräftskiva stundar och mycket annat tok med mina kära. har iaf haft underbara dagar hemma där jag lyckats klämma in en hel del fikan, två biovisningar, promenader, kära återseenden, fotboll och mys, trivs som fisken. och det är inte slut än.. mer kaffe lär det väl bli.. och fest i helgen, kräftskiva med bl a kalmarfolk som tittar hit och det kan man ju inte missa, kan bli skoj, det drar i min alkoholnerv efter 2 veckors uppehåll också. tar väl igen det i gbg, skulle jag tro, kan bli galet.

nån som vill skjutsa mej till stockholm på måndag eller kanske bara har vägarna förbi och en plats kvar så jag kan hänga på? hehe

går det förlåta?

kan nån lära mig att förlåta?



then tell me but don´t hurt me anymore.


Kommentarer
Postat av: OttO

jag saknar dig här massor.. klart att du ska sticka iväg om du vill det och då lovar jag att stötta dig, men vill att du ska veta att du betyder massor och ingenting kommer att vara riktigt lika bra utan dig.. få människor förstår mig som du

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback