as usual

förtydligande..
när jag skriver i min blogg är det mina känslor jag skriver om, om mitt liv och vad jag gör osv tycker någon det är jobbigt att läsa och tolka vad jag skriver och till vem, som ofta väldigt få människor vet, tycker jag denna ska sluta läsa. för just det, det är bara jag som vet vem mina tankar och ord är till. thats it. ingen ide att tolka, ni lyckas nog inte ändå.. :)

och jag är inte ett dugg arg, kändes som det lät så men nej, en person mena enbart väl.. bara som det alltid är. folk tror och tror men vet sällan.. vi är väl alla likadana.

imorrn blir det gbg och familjen samlas igen, kan det blir mer underbart! tack virre och jenny för ikväll också. underbart! intervjun, ja, vad säger man, gick hela vägen så 6 timmars intervju var man ganska trött efter.

take care och sluta dra massa slutsatser, blir inget bra ändå. vill man säga något, säg det rakt ut, för jävlar vilka bra saker som kan hända då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så sant.. folk vill gärna tro att dom vet, när de egentligen inte har en aning... Å om de inte vet så hittar de på något som efter mycket om å men tillslut blir deras sanning... å så lever de i en sanning som inte längre e sann... virrigt va? Men så e de tyvärr. Älskar dej vännen. Kram

2008-08-14 @ 23:25:30
Postat av: Linda

you go girl!! =)

håller med dig fullständigt, det vet du! =)

love*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback