allt och inget..

på tisdag ska jag på intervju, en intervju om att jobba med barn, utomlands, och ordna massa sportaktiviteter. fatta vad gött. men det finns saker som håller mej kvar, speciellt två, dom börjar på p och s.

jag tycker det är läskigt med känslor till människor men samtidigt helt underbart, fast det är väl ingen nyhet för någon iofs. det är stunder som igår som får en att vilja stanna klockan och bara njuta av allt som händer. och det är väl såna stunder man ska ta tillvara på och tänka tillbaka på när det blir nattsvart igen. trygghet och att känna sig omtyckt är väl det viktigaste av allt? behöver inte vara mer än så, tack!

känslor förändras till våra kära och våra vänner också. man märker tydligt vad som kan hända när förändringarna tar deras liv. det är synd, men det är fakta. jag kommer överleva men det är förbannat tråkigt, det som en gång var kommer aldrig igen, that´s life i guess. 

en stor förändring kommer ske i mitt liv hur som helst, min sofia flyttar till mej igen och kan man vara mer nöjd?

jag har ju semester också, även fast jag inte vill, jag vill jobba mer, konstigt? jo, fått höra det. jag trivs så himla bra på jobbet så det är inte sant och jag kan inte beskriva hur mycket jag lärt mej om människor och alla problem och dilemman på bara en månad. så otroligt givande och lärorikt.

jag håller fortfarande tummarna för min och lisas utlandsresa. ha, kan bli bästa nånsin!
göteborg nästa vecka lär ju inte bli lugnare, familjen samlas igen. så gött!

i will never forget you..


ta hand om varandra.


Kommentarer
Postat av: Linda

känns som man har fastnat här i stan...liksom slagit rot litegrann, fast ofrivilligt.

vad du än bestämmer dig för kommer det bli bra ska du se.. och för övrigt kan jag bara säga att jag håller med dig i din text, fast det visste du ju redan =)

nästa vecka smäller det, family reunion!!



puss min tuss!

Postat av: sofia

darling :) snart är det vi igen, ingeting kan vara bättre!

2008-08-06 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback