so if you're feelin' lonely..

closed off from love
i didn´t need the pain

once or twice was enough
and it was all in vain
time starts to pass
before you know it you?re frozen

i keep on closing
you cut me open and I
keep bleeding love



undra vad som händer! jag vill tillbaka till den tiden som förändrade mig.
jag saknar en del..
en del saker är mig så nära jämt men ändå så långt bort, vad händer? i need you.
andra saker är långt borta och mer vet jag inte eller jo men vill inte konfronteras med det, men jag saknar det.

jag är så fucking splittrad och jag är inte mig sjäv.
.. och jag hatar att jag inte är mig själv. eller vem är jag?
vad ska jag göra?
skönt att skriva av sig iaf, alltid nåt.

Kommentarer
Postat av: OttO

du vet var jag finns om du vill prata om det.. min dörr står alltid öppen för dig

Postat av: Anna

Jag vet vem du är, och de ska ja berätta... Du är väldens goaste tjej! Finns här för dej vännen.

2008-02-24 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback