lately..

jag tycker faktiskt om att vara hemma över julen, händer saker hela tiden och får träffa alla människor man träffar typ två ggr om året, framförallt alla mina nära och kära. jag har fått spela fotboll, eller futsal som det heter och det är det bästa jag vet. blivit finalspel och haft en sjuk träningsvärk. nyår var klockrent, finfest som som vanligt spåra ut i nakenbad och bastubad, det va skoj! annars har det varit mycke fest och välrdigt mycket futsal, som alltid dessa veckor. mycket har kommit fram och mycket har löst sig.. vilket är jätte skönt.. obehagliga drömmar har präklat nätterna men det är väl så det ska vara.
nu är det kalmar igen och ja, jag  är så dum så jag får skylla mej själv att jag måste plugga hela natten! bäääää...

läste nyss nåt jag inte ens själv visste, skumt eftersom jag borde veta det och jag som trodde det var tvärtom.. but that´s life som nån brukar säga. jobbigt bara.
you got me again.

sitter nu i jessies lägenhet själv, det är egentligen grymt skönt att vara själv när man inte varit det i en minut på 3 veckor, framförallt när man är en sån som behöver det.. :)

nej plugg var det ja..
och dessa tankar ska genast sluta springa runt i mitt huvud, önska mej lycka till, jag lär behöva det.
ciao.

Kommentarer
Postat av: vickan

good luck gumman! tack för idag med, du vet alltid vad jag behöver och när!:) betyder massor för mig att du finns! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback