ibland är man bra dum.

mycket här hänt en sist. det har varit midsommar som man kan förkorta såhär: 
fredag- fest i motala med 50 personer och fylla, sång, sår, blod, dans och skratt, och ett par glasögon fattigare.
lördag- stress till öland med frida. huvudvärk, strand, husfest, tokigheter, bastubad.
söndag- huvudvärk, huvudvärk, feber, huvudvärk, huvudvärk, tårar som sprutar --> akuten, morfin, röntgen.
och så var man sängliggandes några dagar. en lyckad helg, mhmm, på sitt sätt kanske? grymt kul hade jag och den kommer man minnas, iaf fredagen av en anledning. söndagen är väl svårglömlig också. nu vet jag vad smärta är på riktigt.
bästa är på söndagen när frida ringer och har ångest:
- hur mår du? förlåt för jag bara tjata om att du var bakfull? med den ynkliga rösten och allt tjat om bakfylla var hon sötare än nånsin.

när man piggna till så blev det både en sväng till karlstad och motala. hur bra vecka som helst! jag gillar karlstad och jag gillar motala (på sommaren och med mina vänner där ska tillläggas). man inser hur mycket man saknar människor och allt runt omkring en. karlstad är en fin stad med fina människor. dialekten kan vara det mysigaste nånsin?

sen var det dags för kalmar igen och jobb. jag trivs som fisken i vattnet och jag börjar komma in i det! så nu är det mest jobb på schemat framöver.. göteborg den 14-17 augusti ser ja framemot väldans, då är det du och jag igen pärlan, med vår älskade familj. :)

aja, blir inte roligare än såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback