jahapp..

hänt mycke sen sist..
jag har skrivit på för smedby och är så otroligt glad för det. fotboll är det bästa som finns.
vi har haft kvastkamp, behövs det sägas nåt mer? det va skoj!
har haft en hel del härliga fester med klassen och alla andra.
har genomlidit en jobbig årsdag. 16 maj i hjärtat för alltid.
insett många saker, bland annat vad en viss person betyder och vad en annan går för.
har saknat.
gjort tokiga saker som livar upp vardagen.
lärt känna nya människor, me like.
har tagit sommarlov och gjort klart allt vad uppsats heter nöjd!
har jobbat på nya jobbet, kanske inte var det bästa. obehag!
haft allt för många fullbokade dagar. suck!
funderat väldigt mycke på förslaget från KARMA.
och typ tusen saker till..

nu väntar en sommar med kärlek till alla, fester och jobb. hultsfred nästa vecka också. sen blir det midsommar i motala med fia sen ner hit på strand på lördagen och hoppas på en favorit i repris, eller vad säger du fia? :) inte fy skam! men först examensfest idag, ska försöka piggna till efter gårdagens klassfest, och sen till motala för lagfest med boren (altid i mitt hjärta)

tråkigt inlägg. har mycket att säga men som inte kommer att sägas.. men nu vill jag att telefonen ska ringa så jag får min glass för att sedan gå ut och käka med ottos familj.
GRATTIS till henne och hennes examen. trevlig tillställning idag, tack för inbjudan.
ett stort grattis till rickard också som också klarat sina 3 år. du är bäst!

och grattis till alla andra med! det är många som slutar nu så grattis till alla söta!

aja.. tjohej!




there´s nothing i can say or do to make you see, what you mean to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback