back in motala..

nu sitter jag på min älskade madrass i motala och gosar med världens bästa wilma. skönt att komma hit, ovanligt men sant. inte lika kul att köra med hästsläppan hit när bilen knappt orka köra i 70. och jag körde ju till och med en bit men sen vart det för läskigt, hehe, jag är tönt.
idag blir det lunch med fotbollstjejerna, fika med lollo &co och sen promenix med älsklingsoskar. inflyttningsfest hos sofie ikväll, ska bli riktigt skoj, sen det gamla klassiska harrys. där blir det ett återseende som man kan reagera hur som helst på. usch!

annars så hade jag en grym impulsonsdagsfylla, får nog tacka jennie för denna kvällen, klockrent, haha. vart på roadtrip med jessie och anna, det va skoj :) men det största är nog att jag ska flytta, till korsnäbben. så är det. blir nog bra!

på måndag ska det drickas lite öl med johannes, bingo med flera, vi ska ju måla över den omtalade rosa väggen. spännande, hehe! annars är det fullt upp nästa vecka.. flytta, KARMA i fyra dagar, seminarium och möten. men det är la gött.

nej, nu ska jag nog ringa och väcka nån som är jätte bakis och var på BG-invigning igår och kommer ha världens roligaste dag idag, jag ska retas!!! mohahaha!

take care.




jag vill hålla mej hårt intill dej
jag vill känna ditt hjärta slå
känna din lunga andas
känna att vi tror ändå
att för dom som älskar
är det aldrig försent
för dom som älskar
är ljuset alltid tänt
för dom som älskar
dom har sin egen lag..

Kommentarer
Postat av: Jessica

love it when you write positive things! Va ett tag sen nu.. Så det vankas öl på måndag? Lovely!:-) Njut av ditt kära mospeak nu, miss U! Puss

2008-03-01 @ 13:29:46
Postat av: Jennie

haha jag tar på mig din impulsfylla och sjukt kul hade vi ju också :D tihi.. hoppas allt är bra och att du kommer hem med massa ny energi och glädje.. tihi.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback