battlefield uppsala.

då ligger man här återigen på en madrass i ett tvrum men en hund som försöker ta all plats på denna genomnötta madrass. hon är nog bland det bästa som finns.

hamnade visst i uppsala för lite valborgsfirande i tisdag, jag skulle ju hem men ojdå. men fan vad jag inte ångrar det impulsrycket. kan varit bland det roligaste jag upplevt. bilfest, utgångar, champagnegalopp, silllunch, häng och en jäkla fest helt enkelt med hur mycket folk som helst. och det som gjorde det så bra var nog att jag åkte dit med kanske en typ 13 människor som jag inte kände alls och jag bara gillar sånt, kände ju bara två, eller okej, lisa var ju med och hängde också (vi bodde ju tydligen grannar, hehe). tack johannes och johan för allt tjat och för att jag faktiskt kunde följa med.

något jag funderat på är vem fan som kom på champagnegaloppen egentligen. höjdpunkten på dessa dagar är att gå in på en nation, köpa flera champagne flaska och spruta ner alla som står omkring dig. du ska abslout inte dricka utan du ska bara se till så alla bli så blötta som möjligt och det lyckades ju alla med. helt dyngsura dansa vi och slängde upp folk i luften. aja, nog om det. det är iaf en av de top tre saker jag gjort, kanske till och med bland det roligaste.

annars står man på dansgolvet och hänger och helt plötsligt knackar det på axeln, och där står alex svensson haha. hur kommer det sig egentligen, men vi hade kul när vi kom på våra upptåg under denna kväll. haha! och så är det välrdigt intressant hur man kan få plats 9 personer på en sådan liten yta vi hade. myspys kallas det.

nej, nog om detta. är bara så extas över att ha haft så kul och att ha fått komma bort på detta sätt. jag bara älskar´t, framförallt alla nya tokiga människor.


och nu till det andra som förgyller mitt liv till tusen nu. i torsdagsmorse när rösten totalt var borta och man mådde som man förtjänar ringer borentränaren:

- du spelar a-lags match på lördag, för du är väl hemma?

- okej sa jag med ett gigantiskt leende.

så nu sitter jag och väntar på att få åka. fatta att jag ska få spela lite igen, och fatta att jag är nervös. men löser sig, känns som det är lite deja vu på detta och det löste sig ju förra gången så. önska mej lycka till.


annars så försöker ju en av de bästa övertala mej att det är träning på måndag. och dealen är gjord också --> hand i hand och jag tränar :)

oj vad långt det blev, undra om ens man orkar läsa. aja, iaf ett bra tidsfördriv för mej. bra för mina nerver.

överraskningsfest ikväll med ju. kan bli riktigt kul.


Kommentarer
Postat av: hannah

Jag orkar läsa =)

2008-05-03 @ 10:23:44
Postat av: Linda

haha, det låter som att du hade ett grymt valborgsfirande!! =))
och sjukt kul att du fick spela fotboll idag! =)
hoppas det gick bra!
hörs i veckan, måste ses snart!
puss

Postat av: Jessica

Love life when you are happy babe! Blir det dags att åka och kolla på match snart då? hehe
XXX

2008-05-04 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback