allt det där fina..

ja... jag har spelat paintball. det va kul, förbannat kul och självklart är det jag som går därifrån med en feeet krigskada. haha! det har varit den bästa helgen på mycket länge. det är såå fiiint! i´m happy, so fucking happy!
tp-kvällar är fina. paintbolls-dagar är fina. lördagsfester är fina. söndagar är fina. kalmar ff-matcher är fina. rött är jääävligt fint. allt är fint med detta! jag mår så bra av allt detta fiina!



men det här är fint om något, det är så fint så det är tårögtfint:

"Me love you very much! Du är en person jag aldrig skulle vilja vara utan. Anledningen till att jag kom tillbaka till Kalmar var DU. Du är en underbar vän och betyder så otroligt mycket för mig. En människa man kan lita på i vått och torrt. En människa man kan skratta med, gråta ut med, flamsa med, vara irriterad med, leva med. En människa precis som jag. Du är underbar! V&S bff forever"

LOVE till min tjej!


jag är nervös för min VFU men jag ser framemot den tok mycket! jag längtar och fasar!



i lördags tände jag även ett ljus för någon att inget illa skulle hände denne personen..
tack!


Kommentarer
Postat av: hannah

Du kommer äga på vfu.n! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback