obeskrivligt

aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh... jag kan inte på nåt sätt beskriva denna lycka, lättnad, rus som infinner sig hos mej just nu.. jag har skakat, gråtit, haft ont, blivit ompysslad av mina finaste, fått omtankar och mycket kärlek. det har varit 2 konstiga veckor, tankar har trycks bort hela tiden och man har varit orolig, förvirrad och rädd.

men idag har jag skakat, gråtit, blivit ompysslad av de finaste, fått omtanke och mycket kärlek AV LYCKA och glädje! jag har aldrig i hela mitt liv varit så nervös som idag men jag har aldrig i hela mitt liv känt sånhär lycka.

jag har hoppat, pratat oavbrutet, skrikit, ringt och inte kunnat stå still.. tur att det var tobbe som fick ta mej just då. haha!

jag har fått ett besked, jag har fått det bästa beskedet. ovissheten är över och detta var det bästa som kunde hända. jag börjar nu förstå vilken grej det var som hände och kunde blivit..

men denna gång var det inte min tur! jag lever och jag mår bra och jag kan inte vara nöjdare med mitt liv och dom som finns omkring mej.

tack för allt, stöd, uppmuntran, lyhördheten, reaktioner,  kärlek och ord. TACK alla! man har verkligen känt sig omtyckt och värdefull på ett helt underbart sätt.

jag vill hoppa upp på alla som jag tycker om just nu.. kan inte alla ställa sig på ett led så jag bara får hålla om er.. ni är mitt liv. jag älskar er!

nu ska det firas. firas så inåthelvete.. hela helgen och hela nästa vecka, jag kommer aldrig glömma denna känsla. jag lever nog länge på den...


jag är glaaaaaaaaaaaaaad!

Kommentarer
Postat av: marty

okej, nu blir jag nyfiken! vad har hänt? :) see ya at 6dec !!

2008-10-25 @ 16:03:24
Postat av: OttO

att du är okej får faktiskt mig att må bättre också, konstigt nog..

Postat av: Linda

åh älskade, skönt att höra!! och du, det här funkar inte längre!! vi MÅSTE ses snart!

hörs,

ciao

puss

2008-10-26 @ 18:44:16
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: Jessica

"Jag kan inte förstå hur du känner och du kan inte förstå hur jag känner"

LOL darling Vickan!

2008-10-26 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback