helg igen!

måste bara berätta hur kul det är att rida, var och red igen i torsdag.. i skogen denna gången.. det är verkligen jätte kul!... men ljumskarna tycker nog inte samma sak :) anna, på måndag är det dags igen! aahh, håller på att bli häst tjej här, haha!.. eller inte!
på kvällen va vi på öland en sväng sen blev det handboll och vid halv 10 öppna vi första cidern. impulsfest kan man säga :) gick till mackan och sjöng, dansade och skrattade. mackan visa vad han kunde på gitarren och pianot, så braa! fick t.o.m. en egen låt skriven till mej själv ;) grym kväll!

fredagen var ganska meningslös överhuvudtaget.. gött med kinakäk iaf. pommesen på kvällen var dock inte lika goda ;)

ikväll är det fest här, som vanligt. vi ska käka och dricka vin några stycken. ska bli hur trevligt som helst!

en vecka kvar nu och jag längtar så mycket till festen, ska bli så kul. hemgång på söndagen också.. julen är nära, härligt! nästa vecka känns så sjukt meningslös, bara så ni vet!

ska till vårdcentralen och kolla min fot på tisdag! ska bli spännande.. vill kunna gå ordentligt igen! men jag har redan glömt bort tiden, tog 2 min så måste ringa igen, hehe!




jag saknar dej så enormt, om du bara kunde inse det!




jaja, ha ett bra liv.. heeej!

Kommentarer
Postat av: din bästa

Sötnos, såg att du hade ringt. Mitt smarta jag hade glömt mobilen i min überstora dunjacka som isolerade den totalt (: Hoppas ni hade ett roligt partaj men att ni sparar er till nästa helg! miss ya. kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback