pissakut!

vilken piss dag igår.. fan! satt på akuten från 9 till halv 4, usch! första timmarna gick juh bra när mårten höll mej sällskap, taaack! sen ble jag ensam.. tog massa prover, och mina blodkärl är juh helt cp, ont som fan gör det när dom grejar runt i armen med en nål. ultraljud gjorde jag också. men slipper skära i foten nu.. blir nog sen.. först måste jag käka pencillin för infektionen och har gått ut i kroppen, min sena är skadad och det är så svullen och infekterat där att det inte läker.. kul jul! så förhopningsvis så räcker antibiotikan! jag hoppas så innerligt! vill ju kunna gå utan att få så ont.. vore skönt faktiskt!
vilken piss dag igår tills det blev kväll! va på julshow där mackan spelar och det var hur trevligt som helst!.. tack tobbe och mackan!.. ni är allt bra ni!

idag blir det häng med dom igen och handboll och film typ!.. ska bli skönt.. har ju fått en ny granne idag med.. tobias larsson! tjooo!.. haha, samma korridor och allt. vi höll löften vi gav för typ 5-6 år sen.. coolt :) haha!


vad är det som händer? glad är jag iaf!.. och det är ditt fel ;)

imorrn kommer sofia och stefan, ska bli så skönt att träffa henne! längtar som faan! kommer dock bli trångt i mitt lilla rum men det blir nog så mysigt så!
ida och anna kommer med, ska bli kul att visa er stan.. hehe!
sen på lördag smäller det, jag lääängtar!

puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sweety..idag kommer jag! yiihaa! snacka om att de e fest!! plingar dig senare! pusssss

2006-12-15 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback