present från usa..

idag har jag ridit igen.. så mysigt så, gillar min kari.. skönt att komma ut med även fast det var sviinkallt och halv storm!.. alltid lika mysigt att mysa med alla hunder med.. snart får jag mysa med min wilma, lovely!

idag har jag fått present från usa.. så kuul och fick en chock imorse när jag öppna brevlådan ch det låg ett stort kuvert från martina där. ett par assnygga victoria´s secret trosor och lite läppgrejer blev det. asbra juh, tack så mycket gumman! saknar dig sååå...

annars har det varit en slapp dag.. trött som faen är jag. blev ju väckt av oskar halv 6 imorse.. yrpanna :) så sött så!.. haha!
imorrn blir det vårdcentralen och lussekattsbakande och knäckgörande.. ska bli mysigt.. vill ha lite julkänsla juh!

nu är det bara 6 dagar kvar ni.. haha! va gammal jag blir.. eller inte alls faktiskt :)
förövrigt är ryan adams - how do you keep love alive världens bästa låt.. såå fin!

hej hopp och önska mej lycka till imorrn med min lilla fossing!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback