spiik-innebandyn -06

oj oj oj vilken helg.. mörbultad kropp, sönder skrapade knän, stor bula i huvudet och en trasig haka. inte konstigt att jag mår sådär idag, men det var det värt för grymt vad kul det har varit!

innebandy gick ju sådär.. vann en match och förlora två men det var verkligen jätte skoj. många roliga incidenter under kvällen, t.ex. när man blir kidnappad och vissa negros hellre rödvin över hela mej.. hehe. grym kväll. lördagen började självklart lite seg men en anna som mår så sjukt dåligt. men kom igång gjorde vi. festa lite här gick sen till sittningen. kanon skoj där och vann två öl.. emil du är sämst på att häva öl:) sen bar det av till mej igen på mellanfest.. där sprang vi lite som man ville mellan festerna.. och sen bar det av till teknikum och hängde med lite folk från några andra städer, kommer dock inte ihåg vilka. där sjöngs det och tjoade, och där va det nån som ville att jag skulle vara bi eller homosexuell.. hehe, inte alla dar man blir uppraggad av en brud :). när vi skulle gå därifrån så fick josse och jag för oss att dansa eller något på valrossen som står upp ur baken och det gick inge bra.. ramla ner och tog fallet med hakan, sjukt ont.. kunde knappt gapa och folk tjata om akuten och allt. men ni som känner mej vet vad jag gjorde istället. jag skulle gå och ha kul på kåren.. och det hade jag efter några shot för att bli av med smärtan! idag är det inte lika kul dock, ser ut som stryck i ansiktet.. faan! och det räckte inte med det utan sen ska man ramla in i väggen på kåren med huvudet först. jag är så klantig!
 
tack för helgen alla som förgyllde den.. haft så grymt kul!

imorrn bär det av till motala.. där kan jag väl visa mej och min fula äckliga haka!... plugga ska jag göra och träffa familjen, ska bli skönt!

141019-7

141019-5

vickan och jag.. pippi

snygga och världens bästa pippis! evil pippi, you´re the best!

Kommentarer
Postat av: Pippilotta

hehe, din kjol va ju fortfarande hel på korten =)

2006-12-02 @ 23:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback