torsdag..

jobbat idag och jag kanske är konstig men saknar mitt gamla liv, men det beror nog på lite annat också.. men kan aldrig klaga på mina arbetskamrater och chefer!.. ni är så bra. jobba imorrn med och det tar inte ens emot, sjukt! ser framemot idolkvällen med oskar och tacosen med..

tack för kväll nicklas!
det ända jag behöver säga nu är att jag haft en underbar massage och en jätte trevlig middag med god mat och gott vin...

och att JAG SKA PÅ DAMIEN RICE 24 MARS!! :D
jag älskar detta..


nu ska jag upp om 5 timmar.. sovgott världen!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Den bästa är bara värd det bästa!

"She's still too young
I kissed your mouth
You do not need me"

En annan dag..en annan tid..och du skulle kunna få mig att stanna upp..det är STORT! RIKTIGT STORT!

Tack! Tack för att du finns!

/N

2006-11-30 @ 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback