velande som aldrig förr!

nu ligger jag här på min madrass igen med en hund som trängs och en katt som bara ska kela.. men mysigt är det!..

igår fick jag världens godaste filéknyten som vanligt när jag hänger med oskar.. det va så trevligt så, kanon kväll! tack...
idag har det blivit lite plugg, väldigt lite iofs sen blev jag rastlös och köpte mc donalds till oskar och mej, hehe! jag börjar känna mej sjukt pressad. tokplugga måndag och tisdag nästa vecka för resten av denna vecka ska ju jobbas.. suck! men alltid trevligt att träffa mina gamla arbetskamrater..dom är ju så söta. så imorrn ska vi upp i ottan.. kl 5 börjar jag kladda runt i min majonäs... som gamla goa tider!
varit mycket velade i motala på två dagar.. först skulle jag åka till stockholm och syrran, sen lkpg och partaja och sen vill jag juh egentligen till nyköping i helgen också ;) men jag blev kvar här, jobbandes.. suck!
och velat gör jag också om helgen, är juh medbjuden på jobbets julbord som min kära vän oskars respektive :) och alla tjatar om att jag ska med och det skulle verkligen vara så grymt kul, dom festerna brukar juh alltid.. typ.. spåra ut :) men så ska juh båda annorna nere i kalmar ha fest som jag vill gå på.. aahhh! och så kan jag inte bestämma mej om jag ska åka tillbaka till kalmar, om jag inte ska på julbordet, på fredag och eller lördag. jag blir toookig!

varit nere på mitt gamla lags fotbollsträning.. tragiskt. jag saknar mitt boren!

vinst
vinst i kristbergscupen - dec 04


ganska gulligt sätt att leta upp mitt nummer på måste jag säga! :)

jag måste plugga! aaahhh!

...och jag saknar dig!
...och jag saknar min bästa vän, sofia!

och så måste jag sova nu för jag ska upp snart.. jag som är van att sova till 12 numera.

puss världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback