vilken underbar dag!

började med iofs att jag försov mej så jag fick ta ett senare tåg men det va juh ingen fara! inte alla dagar man ska till mönsterås och rida liksom.. :) men gud vad kul det var, haha! och duktig va jag, haha.. galopperade och allt. livrädd när anna och malin sa "nu ska vi galoppera" men jag är ju aldrig svår övertalade liksom, och glad är jag för det. fortare och fortare gick det och mer underbart var det. tölta va skoj också men svårt att hålla hästen så den inte börja trava men några ggr lyckades jag allt få tilllbaka pollen i tölt, stort :) åhh, jag ska bo på en bondgård och ha häst när jag blir stor :D och alla söta hundar, shit vad jag älskar hunder, sprang där jämter oss när vi red.. och skulle bara gosa och leka sen. underbart.. saknar min wilma sjukt mycket! så fin gård också. tack för idag anna, jag kommer tillbaka snart :)
sen blev det puben med alla pippis... lite laddning för helgen och mys!

åhh vad helgen kommer bli skoj.. imorrn börjar vi vid fyra.. spelar innebandy mellan 18-22 sen är det dans på kåren. lördagen startar kl 12 med frukost hos mej, sen caps klockan ett.. sen är det fart på´t.. lekar, kalmar häfv, sittning och kårkväll följer där efter.. åhh vad jag tycker om det här. och allt kommer utföras i våra snygg pippi outfits med flätor rätt ut! haha... detta kommer bli en minnesvärd helg. me like!

imorrn ska jag med sofia och hennes mamma till nåt glasbruk, hehe, fråga mej inte vilket för jag har inte en aning. ska mest bara hänga med dom!. skönt att ha dig här igen sofia.

nu ska det laddas... tjohooo!

häst

sött va ;) jag är så sjukt snygg i ridhjälm.. haha!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ooo, snart börjar vi, om några timmar =) måster hinna förbi systemet bara!
åh, jag vill ju oxå träffa fia ju.. ska ringa henne nu =)
kramis kramis

2006-11-24 @ 13:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback