att komma till insikt..

trevlig kväll igår som fick mej att inse vissa saker:
..att jag verkligen bor med världens bästa människor, tack tobbe, staffan och jenny!
..att en människa inte inser vad denne gör med mej.
..att missförstånd kan förstöra en människans värld.
..att dom senaste dagarna skötts helt fel från många håll.
..hur viktigt det är att faktiskt lita på nån.
..hur viktigt det är att lyssna på andra människor.
..precis vad som är bäst för mej i detta läge.. men att jag aldrig kommer göra så.
..att jag inte är mig själv just nu för fem sekunder.
..att jag inte har en aning om vad som hänt senaste dagarna på många plan.
..att man måste bryta ihop ibland för att sen komma tillbaka starkare.
..vad jag känner.

annars hade staffan och jag ett väldigt trevligt samtal på puben.
längtar till ag och alla tokiga upptåg som närmar sig med stormsteg, lovely!

ciao.


Kommentarer
Postat av: jennie

söt blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback