påskafton!

dagen igår började men en sväng på stan i lilla motala och det gick fort och kommer inte hända igen på ett bra tag. systemet var mitt stopp. sen hem för att käka påskmiddag med hela familjen, nice nice! sedan bar det av hem till oskar och sen till emma, där jutte redan anlänt.
festen blev hur bra som helst, först med lite trevligt nytt folk både från lkpg och motala! underbara människor.. sen dök 5 killar upp och det var några väldigt kära återseenden.. anders framförallt. tack tack. mycket sjungande och dansade och pussande förkom på förfesten. alltid lika skoj.
sedan bar det av till harrys och gud vad skoj. kunde nog inte seriöst gå 2 meter innan man träffa på någon man kände. alla var hemma och det var bara njuta! full och glad som jag var fick jag ju träffa martina, första ggn på över ett år. saknat dig så.. alla kära återseenaden gjorde kvällen! tack för sista dansen också emil.. "gammal kärlek rostar aldrig".. eller hur var det :) sedan bar det hem, en minnesvärd taxiresa blev det allt, haha.. inget som får nämnas här som mycket annat som hände under kvällen! ;) hehe!

tack alla för en oförglömlig påskafton!

nu har jag precis kommit hem från en promenix med martina, mycket att ta igen. sjukt mycket! men nu ska jag och oskar titta hockey och käka min kära valenciapizza!

du anar nog inte...


...ett förlåt säger mer än du tror! tack...

saknar kalmar nu och mina brudar så mycket. festen på lördag kommer bli galen. ses på tisdag bruds!

jobb imorrn.. suck! tidigt morgon men mycke betalt.. me like.
ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Haha, det var mååånga inlägg på så några dagar... Jag tycker så mycket om dig oxå!! Men det vet du väl redan. ;) Och jag tror dessutom att jag kan säga samma sak om våra kära chefer... Ses imorgon!!! Krrrraaaam

2007-04-09 @ 18:02:40
Postat av: Sofi

Haha, många inlägg på så några dagar... Hoppas du börjar må lite bättre! Du är sååå söt. Och jag tycker sååå mycket om dig oxå. Detsamma kan jag nog säga om the "Bosses". Vi ses imorgon!! Krrraaaam

2007-04-09 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback