kommer ej på nån..

jag saknar stockholms skärgård och myspys med jessie och sofia.. fick ju ett impulsryck och åkte dit söndag till tisdag.. helt sjukt jävla underbart. träffa syrran och en trevlig bilfärd dit och hem .. sen spelade vi ju cup i lördags.. och vad vi vann.. överlägset genom hela turneringen, riktigt skoj hade vi också! men fy vilken träningsvärk. 5 matcher på en dag är inte min kropp van vid. ute i onsdags, skoj va det.. efterfesten var nog det bästa.

snart bär det ju av till kalmar också. delade känslor av många anledningar.. men fan vad jag saknar det. men när jag åker ner dit kommer jag sakna nåt annat som finns längre upp i landet.

annars är det mycket, snurrigt och förvirrade.. but that´s life!

liseberg på måndag med brudarna.. ska bli niiice! match imorrn med, och jag är fan nervös, skumt? kalmar på tisdag, tillbaks på fredag och spela match sen tillbaka till kalmar på lördag.

nu ska jag ut och springa i leran.. mys ikväll! fest imorrn.. som vanligt..

tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback