nollningen, wii!

nollningen är i full gång och jag är jävligt nöjd. 3 st underbara och duktiga faddrar har jag fått och en helt gäng med stört sköna nollor som går in för vårat uppdrag stenhårt. så skoj. igår var det gardenparty och jag lyckades med bedriften att få köpstopp, I PRINCIP NYKTER! den är jag jävligt stolt över alltså. vissa borde ju ja.. men det roligaste är att jag får köpstopp för jag höll i en flaska som tydligen inte skulle vara på området, vilket jag har enligt tillsägelser gått och fått och bett alla nollor att inte slänga på baken utan i sopsäckarna, vilket resultrera i att jag tog några flaskor som låg och skulle slänga dom. jävligt komiskt! men den bedriften är jag jävligt nöjd över. mycke som släppte igår och det kom över mej fort och hårt, men det gick över sen och kul hade vi, som attans. eller nej, just det jag var ju för full. haha! helt sjukt.. får nog bli det bästa skämtet nånsin. annars så gör man dumma saker på fyllan och det hör väl till! många som fick i sig mycke igår. själv blev jag onykter väldigt sent vilket var bra det. måste bara säga tack till alla som är så snälla hela tiden. TACK!
idag är det klass och kårkväll. ska bli spännande.

har varit väldigt nervös och haft ont i magen hela veckan inför att stå öga mot öga mot en viss person. och det var ju precis som jag trodde. sjukt! jobbigt att jag kände så som jag gjorde igår när jag var lite nere ett tag.. den famnen kände jag mej så trygg i en gång! och jag saknar den känslan.. och jag saknar det!

aaaaahhhhhh, faaan också! jag är fast i detta.. mår ju skit liksom..

tydligen blir det hyrbil i helgen igen.. åker hem kl 7 på lördagmorgon sen match tolv, sen tillbaka igen till singstarkvällen, missar poängjakten men det är väl okej med tanke på att man behövs hemma. boren kommer ju bli ruinerade på mej och frida. men matchen är viktig.. samma poäng som kimstad som ligger över strecket precis.. vinst är ett måste mot dom på lördag. jag är taggad till tusen!

your my world!

ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback