tyskland och flum..

har precis vaknat och är flum och pigg medans en trött jessica surar för att jag hoppar i hennes säng :) haha! igår blev det inte mycke sömn.. inte dan innan heller för den delen. anna, jessica och jag drog till tyskland två igår natt.. hemma igen vid 8.. hur kul som helst. vi tre snurriga brudar snurrar runt på vägarna ner till puttgarden.. haha! komiska var att vi inte kunde sova nåt heller.. inte ens när vi kom hem.. det var en underhållande roadtripp! men hade varit roligare om anna faktiskt satt sig vid väggkanten med armarna i kors och tjurat "jag får inte äta tonfisk i bilen så jag sitter här istället".. skämt som höll i sig hela vägen av olika anledningar hos 3 fruktansvärt övertrötta tjejer. haha, intern skämt är skoj. men nu är förådet fullt av livets läckerheter, inte fel.

förra helgen blev det ju karlstad, underbar stad men underbara invånare. me liike! jag ville verkligen inte hem.. suck! varför är det 50 mil dit?

idag blir det nollefix och tjejkväll. ska till mönsterås och hämta annas bil så jag kan ta mej hem till motala i helgen. blir match på lördag, derby mot gullan. ska bli kul! alltid varit hatmatch mot mjölby och jag är taggad som fan, bara jag mår bättre än förra match,svimfärdig och kramper i magen men en bra match gjorde vi för det. så imorrn åker jag hemåt i pärlan och boren står för kalaset vilket är inte helt fel, haha! sen blir det nog mest mys och att ta det lugnt. har ju två veckors nollning att se framemot, eller så blir det födelsedagsfest på lördag och det kan bli galet!

confused is the word!

jag vill ut och springa.. så det ska jag nog göra. måste plugga med. blajs!


ciao

Kommentarer
Postat av: Jessica

"ska inte skylten sitta innan man svänger?"

Postat av: Vickan

tyyst, du vet inget.. DU SOOOV!

2007-08-23 @ 11:15:47
URL: http://shiiibby.blogg.se
Postat av: Jessica

gjorde jag ju inte! man kan inte höra, se och känna i sömnen!

2007-08-23 @ 11:16:45
URL: http://jesssie.blogg.se
Postat av: Vickan

haha men joo, du lyckas väl med det mesta som är omöjligt. och förresten så ville jag åka in och se det där gamla ruttna skulet, och det missa allt du. "åhh,kolla stöldgods" :)

2007-08-23 @ 11:36:38
URL: http://shiiibby.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha.. oops! =)

2007-08-23 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback