hostar sönder mej!

har aldrg varit med om nåt värre, ligger hellre i 40 graders feber typ.. kan ju inte ens prata och det värker hela tiden..bääää. såhär lagom när man ska plugga hela dagarna med.. piss och skit är det!.. har aldrig druckit 6 koppar te på typ 2 timmar, jag tycker ju knappt om te. åhhh, så irriterande.

jag längtar så sjukt till lördag när tentan är över, vilken lättnad, skiter i hur det går då, jag har iaf försökt.
och så är det ju fest på tullslätten, gött.

annars hade jag verkligen en kanon kväll igår. underbart!...
men sen då?.. hmm, just det!

aja, ska nog ta och se oc nu och försöka sova eller nåt, pallar inget mer idag!


puss alla! framförallt till mina underbara girls och lilla tobbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback