motala och kalmar...

att åka hem i veckan var en riktigt bra idée.. har träffat människor som betyder så mycket och dom är lika underbara varje gång jag träffar dom. ta åt er fia och nicklas :) annars så har jag hängt med min kära oskar som ligger mej så varmt om hjärtat!

ifredags var jag hemma med oskar och laga mat och myste lite.. hur skönt som helst att lägga sig skapligt och gå upp tidigt på lördagsmorgonen med frukosten på bordet :) tack! sen blev det tåget till kalmar vid ett.

mina kära vänner här, skulle ju överraska mig med mat och så men eftersom inte tågen gick som det skulle så fick det bli mat på resturang och så med vickan, pärlan jessie och anna men det är tanken som räknas, hehe.. tack för maten jessie, nästa gång bjuder jag. hur mysigt och hur god mat som helst, skönt att göra något annorlunda med mina pumor.
sen gick vi hem hit och och drack lite öl och spela spel, anton, jonas och anna anslöt. hur trevligt som helst. sen blev det kåren och det var inte fy skam heller. hade grymt kul. mycket dans, shottande och bomullskrig med daggen, du vann inte. :) grymt go kille, haha... mycket roligt folk ute så det var en riktigt lyckad kväll. trevligt sällskap gör grymt mycket... ;) så skönt att inte vara bakis idag, hade bara grym huvudvärk förut men gick över med lite ipren.

fick ett litet kul sms imorse med.. var nog inte riktigt jag som skulle ha det. hur gulligt som helst. haha! :) riktigt klassiskt misstag, hehe! och så skyller man på sömnbrist, haha!

annars mår jag så bra och det är tack vare mycket.. mina kära vänner på alla platser i världen, världens bästa oskar, vissa små saker i vardagen som får en att le, kramar och att man kommer till insikt med vissa saker så snabbt.
feeling so fucking greeeat! tobbe tycker dock det är jobbigt med en skuttandes och hoppandes vickan i korridoren men det får han ta :) haha, löööv you (vi är inte kloka) hehe!

i veckan blir det bara massa pluggande.. ska klara tentan om två veckor ...
för vecka 15 bär det av till sälen med pumorna.. så underbart det ska bli, åka snowboard igen och gå på den underbara afterskin.. kommer bli hur grymt som helst!

ser grymt mycket framemot nästa helg, sofia krya på dig nu, du och jag ska göra stockholm osäkert på lördag!...
nu ska jag försöka bli trött vilket inte kommer gå så bra för jag har sovit hela dan.. har 10 avsnitt av house som jag kommer glo på hela natten förmodligen.. göötttt!

sovgott världen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sälen, here we come!! klart du ska me, inga omtentor då inte..du får plugga så allt sitter nu!! ses imorron darling! puss!

2007-02-11 @ 22:30:57
Postat av: vickan

namnet försvinner jämt ju... är från mig, det innan också!!

2007-02-11 @ 22:33:09
Postat av: Tobbe

Yepp vi har inte ett rätt.. men vi vet om det o stolta är vi haha//tobbe

2007-02-11 @ 22:47:25
Postat av: Daggen

Jag vann visst! och det vet du med ;)

2007-02-12 @ 00:07:40
Postat av: Jessica

hehe, blev det nån sömn?
Du ksa ju inte bjuda igen, då blev det ju ingen överraskning alls.. Nästa gång får du inte välja tåg själv.. ;-)

Sälen kommer bli great! Det bästa e att man kan beställa alkohol till affären om man inte vill åka till Sälen centrum :)
Ses snart i los biblos så vi kommer iväg sen..

P&K

2007-02-12 @ 09:50:54
Postat av: fiaa

tjingeling bruttan min;)
gullig du e bara värmer så himla mkt när du skrver sådär..hur skönt som helst att bubbla av sig me en snorig o som vanligt yr vickan;)haha
du e bäst!!hoppas du mår bättre nu o att dem tar hand om dig där nere nu;)!!!pusspuss

2007-02-12 @ 15:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback