SKIIIT!

jag har så ont i bröstet och lungorna, sjukt vad det gör ont och hosta gör jag ju för det.. mongo kropp! fått nåt med morfin i av läkaren.. kan det hjälpa nu, inte om några dagar, då är jag sönder hostad.
stackars dom som ska skriva tenta i min sal imorrn.. den tentan jag inte kommer klara, varför måste jag gå och må såhär precis dagarna innan tentan jag verkligen vill klara! piisss!

annars har jag fått en remiss till en ortoped med min fot, hoppas dom gör nåt så den blir bättre snart iaf..
haft kick off med karma också. haha det va kul,mat och lite sitting.. sköna människor man hängde med.

imorrn är det fest här iaf, den festen som skulle bli liten har visst blivit stor. kul att så många hör av sig.. alla är så välkomna.

jag kan ju för fan inte ens somna. blir tokig, känns bättre när jag sitter upp så får väl sova sittande....

jaja, nu har jag tyckt synd om mej själv lite.. sånt är livet!


måste tillägna plats till min sofia som fyllde år igår. grattis my darling, snart ses vi, lovely!

sovgott!

Kommentarer
Postat av: Jessie

men lilla sukling.. tycker faktiskt synd om dig ibland..
ska jag få dig att skratta??
halluleja, halluleja... :-)

pöss!

2007-02-02 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback