bakissöndag..

igår blev det en hejdundrandes efterfest där lilla jag blir väldigt onykter. men kul hade jag.. haha!
harrys va skoj, men nåt fattades och jag vet vad.

nu är det min sista vecka på mixum, längtar så otroligt till fredag. kanske blir festival i örebro, vem vet :) eller så blir det strand på söndag. saknar mitt kalmar så fruktansvärt och jag ser framemot att börja skolan, även fast min motivation inte är på topp. vi har kanske match på söndag med, mot zeros och den kanske man inte borde missa. ehh, jag bestämmer nog vad det blir timmarna innan.. haha!

nu sitter jag och pratar om det ödesdigra skumparty i våras med anna och då skrattar vi väldigt mycke åt varandra. vilka minnen, hehe! usch.. vad skoj det va! galet galet..

och jag fick som vanligt inte ut mycket av att skriva det här.. men tråkigt har jag. själv hemma i lägenheten till tisdag, men fri tillgång till bil :) tack oskar!


"i´ve been losing faith each time i fall
but I still believe love conquers all"

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså de gör inte..(aj)..ont! ..(fan va ont de gör)... alltså allvarligt..(aj).. de gör faktiskt inte ont...sure babe =) Love you.. den natten på akuten e lätt en av de roligaste nätterna i mitt liv *hahha*
Hoppas på att se dej i Kalmar till helgen, saknar dej sjukt mycke!

2007-07-31 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback