orka komma på nån..

jag saknar kalmar.. när alla är samlade och jag längtar till nollningen!

det är något som händer med mej just nu, jag gillar det inte men samtidigt gör jag det.. men det blir mest jobbigt i slutändan ändå! det brukar bli så.. men mer nämns nog inte..

jag vill att nåt roligt ska hända men det lär det ju inte göra på typ två veckor eftersom jag jobbar.. jag hoppas på resterande 3 veckor som jag är ledig innan skolan drar igång igen.

sommaren bara försvinner.. sjukt! men trevligt har jag haft!.. längtar tillbaka till midsommarhelgen med min fia och anna! det va grymt..

"and the strangest thing
was waiting for that bell to ring"


heeeejdåååå..

Kommentarer
Postat av: N

"Inget är omöjligt! Bara olika svårt!"

2007-07-19 @ 03:02:53
Postat av: Hilda

jag saknar med alla..vill att det ska vara skola nu med alla fester och roliga saker som händer..förstår iallafall precis vad du menar och hur du känner..kram på dig

2007-07-19 @ 10:22:09
Postat av: Anna

Vi ska hitta på massa kul när du kommer tillbaka...

2007-07-21 @ 17:10:27
Postat av: Jessica

kommer och våldgästar dig när du minst anar det baby.. :-)

Postat av: Anonym

midsummer was awsome!

2007-07-22 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback