i växjö..

är hos frida i växjö till söndag.. så skönt att komma bort! underbart väder också. igår blev det picknick och idag ska vi grilla och kolla fotbollen med alla söta människor som finns här!
längtar hem lite också faktiskt.. till att få spela fotboll och köra lite på gymet, till min vovve, till sommarharrys och till varma dagar i varamon. men framförallt till alla vänner som är på väg hemåt.

"kommer aldrig förstå
varför gjorde du såhär?"

jag önskar att jag vore världens starkaste människa, då vet jag precis vart jag skulle vara idag. kommer aldrig kunna släppa frågorna, hur fan kunde du göra sånna här saker mot mig? hur fan funkar man om man behandlar någon såhär. det gör mig rädd!

Kommentarer
Postat av: jennie

Glad sommar!! Hoppas du får det bra hemma över sommaren!

Postat av: Mini (hannah)

Hej hej gumms! nu är allt mailat och klart m tröjorna... tryckeriet ska höra av sig när de är klara, de fick mitt nummer... ha det så bra i sommar! I morgon ska jag till min nya arbetsplats och träffa mina kollegor!! *spännande* Och sen ska jag kolla på en lägenhet också. Idag firades det med svenska jordgubbar vid slottet! kram

2007-06-06 @ 16:34:17
Postat av: Jessica

KOM HIT!!!!!!! want you here baby!
men vi ses ju nästa helg om inte annat :-)kanske får låna bil dit ner! puss

2007-06-07 @ 13:20:27
URL: http://jesssie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback