i must be strong if this is gonna work out..

jag har tentavecka och det hatar jag.. usch, jag är nog sämst i världen på att plugga och min självdisiplin är nog den sämsta som finns just nu! men men, ge upp ska jag inte göra än, det är ju faktiskt pga tentan jag sätter mej på en jäkla flygplan så jag ska fan plugga!

annars har jag haft grymt slappa kvällar men lite mys. tycker om att bara vara och prata massa skit. söndagen löser sig ju bra och dom sista timmarna blev ju faktiskt ganska bra, vilket jag inte trodde först. och igår var det mest skola,plugg, lite sömn och sen mest flum! och idag är det skola och plugg som gäller, sen kan jag ju hoppas på lite flum också.

ser framemot helgen också om man räknar bort när klockan är 13:10-14:05 på lördag, vill inte. men det är han väl värd, damien, så länge som vi sett framemot det så... vi kommer nog vara som små tonåringarflickor igen, pärlan och jag! hehe..

du har lyckats med något ingen annan har, det gillar jag ;) och så står det 3-2 din fuling! men gillar dig allt för mycket ändå! ses sen..

annars försöker jag förtränga tankar som är så jobbiga men det hör väl till antar jag, men denna gång är dom fan jobbigare än nånsin förr.. fan, bort.. orkar inte med sånt juh.. vill bara njuta av det som händer..

jaja, åter till robespierre..
ciao..

Kommentarer
Postat av: Anonym

4-2 står dt ju...

2007-03-20 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback