livet är en fest!

helgen som gått har konstigt nog innehållit lite fest, som aldrig annars. i fredags blev det först lite häng med nicklas som var i stan för att köpa en bil, kul att se dig igen! sen bar det hemåt till vicky för lite tjejmys och förförfest. pärlan, vicky och jag vandrade sedan bort till oxhagen och till peter. där var det fullfart med väldigt fulla karlar.. sket kul med lite sång och alkohol. sen blev det ernesto och mycket dans och lite jägershot.. kul som attans faktiskt. sen hem för lite efterfest men kom i säng tidigt ändå. 
låg i sängen verkligen hela lördagen och mådde som jag förtjäna tills det var dags att vid fem ge sig iväg till anna och öpnna flaskan på nytt. denna gången skulle vi till tessan och johan, johan blev ju gammal gubbe. kvällen där innehåll lite lek, schlager, dalmasen roger och lite slagsmål (på skoj). skoj kväll med väldigt mycke "ho sina sä sina full" haha, roger gjorde nog våran fest anna, haha! sen bar det av till kåren och studio 54, var nog den roligaste kårkvällen på länge. peter, vi är ju lite roliga faktiskt, hehe! där blev det ganska mycke tequila, en orolig vakt och sjukt mycke roliga människor. efterfesten höll på vår kära tullslätt, tack för den groggen mackan, den va ju go tills du sa vad det va :) lite tjöt med människorna där innan det var dags att gå hem, ganska gött att bara behöva gå 10 meter tills man var hemma.

idag räddades jag och min bakfylla av en trevlig middag och en behövlig promenad. sen har jag varit korridorens husmor igen och lagat mat till stackarna tobbe, mackan och anna. det blev mycke flum till en sjukt dålig film.

annars är det faktiskt ganska kul att folk kan vara så intresserade om vissa personers liv.. och det är faktiskt ganska kul.

tror jag glömde tacka för maten.. och sällskapet. snart är det måndag :)

nu ska jag nog titta på lite desperate housewives och sova så det blir morgon nångång. ser verkligen framemot skolan och mötet jag kommer att sitta på i typ 3-4 timmar. usch, men kan nog bli skoj!..

gonatt världen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

mm, mötet känns inte så j-lockande när solen skiner direkt.. och du som ska va uppe halva natten oxå, men jag tror inte du klagar ;-)

Ses sen!
Nu ska jag läsa messet som jag tror du skickade fören halvtimme sen :-)
Pussis

Postat av: Jessica

Grattis igen :-)
Ser fram emot mötet nu hehe

2007-03-12 @ 14:14:16
URL: http://jesssie.blogg.se
Postat av: fiaa

grattis på namnsdagen=)

2007-03-12 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback