lycklig och besviken.

mycke som hänt sen sist! konserten i lördags var så sjukt bra, allt var bara perfekt. perfekt sällskap i form av oskar också. vi har kommit fram till att vi inte ska köra i stockholm nåt mer, för så vilse som vi var ett tag så.. hehe, men det löste sig ju, vår privata guide jessie fick stå till tjänst några ggr. 2 underbara dagar med oskar, promenaden i söndags var riktigt härlig. sen var det bara ge sig av hemåt, till lkpg och tåget till kalmar.

i tisdags var jag och min kära stefan på en härlig promenad för att sedan åka till jessie och dricka vin och käka lite mat, underbar dag med underbara människor, helt klart! kunde inte göra annat än att njuta i solen och med härligt sällskap. mycke flum och skratt, lovely!

igår hade vi tjejkväll, älskar våra kvällar. denna onsdagen blev det till fotbollen, som förövrigt var värdelös. mycket vin och mycket snack om mycket, inget som ska nämnas här inte, hehe! sen bar det av till puben där det blev ännu mer dricka och sällskap. till km drog några stycken av oss sen, hur trevligt som helst. alltid lika kul med mina tjejer. vissa tråkigheter hände ju men löste sig tillslut vilket jag är väldans glad för!

idag har jag verkligen inte gjort nånting, vilket varit ganska skönt också. imorrn blire sittning. lördag blir det singstarkväll hos anna, kommer bli hur bra som helst. ser vi framemot.

nästa vecka åker man ju hem för att jobba hela påskveckan och några dagar veckan efter, vet precis vad jag kommer sakna mest. ska faktiskt bli skoj att träffa vissa, typ jobba med sofi och oskar och festa med jutte och gänget på påskafton.. så lite skoj ska det allt bli att åka hem, men det lär jag bara tycka några dar. ska ju bo i en ny lägenhet också. spännande, hehe! blir nog bra tillslut.


"once in your life you find someone
who will turn your world around
bring you up when you're feelin' down
yeah, nothin' could change what you mean to me
oh, there's lots that I could say
but just hold me now
cause our love will light the way"

du är bara för underbar!


vänner är ju vänner men om man gör allt man kan för en av sina bästa vänner och får sedan allt slängt i ansiktet, vad gör man då? framförallt när man inser hur mycke hon betyder.

nu ska jag äntligen få min pizza..
ciao..

Kommentarer
Postat av: Jessica

helt sjukt mysig vecka hittills och sämre lär den ju inte bli!
Think of me as los chicken/höna if you´re feeling down :-)
Våldgästar dig efter skolan imorrn då!

Kram bejby

Postat av: Nicklas

HALLÅ! Våga inte komma till Motala och dissa mig liksom. Motala = Fika med Nicklas :D

Soppa! =D

2007-03-31 @ 11:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback